Subaru Roetfilter
Subaru roetfilter storingen worden veroorzaakt door constant en/of overmatig regeneratie van het voertuig, waarbij het regeneratie proces geregeld wordt afgebroken. Dit kan leiden tot een ophoping van roetdeeltjes in het Subaru DPF filter. Roetfilter verwijderen kan een oplossing zijn voor deze problemen, onderstaand een aantal symptomen genoemd van enkele DPF storingen:
Kenmerken Subaru roetfilter
- (Lichte) stijging van oliepeil en brandstof verbruik.
- DPF storingslampje brand.
- De Subaru blijft constant regenereren.
- De Subaru trekt totaal niet meer. (Noodloop programma)
- Het overdreven roken van de Subaru.
- Schokkerig aanvoelen van het voertuig.
- Een verstopt Roetfilter.
- Bij diagnose stellen kunnen o.a. volgende storingen naar voren komen:
- P2002 Roetfilter cilinderrij 1 - efficiëntie onder drempelwaarde
- P2003 Deeltjesafscheider, cilinderrij 2 - efficiëntie onder drempelwaarde
- P200C Dieselroetfilter, cilinderrij 1 - te hoge temperatuur
- P200D Dieselroetfilter, cilinderrij 2 - te hoge temperatuur
- P200E Katalysator, cilinderrij 1 - te hoge temperatuur
Subaru roetfilter problematiek, reinigen, reviseren of verwijderen?
De alternatieven voor Subaru roetfilter problemen worden al geruime tijd uitgevoerd voor gerenommeerde Subaru dealers, particulieren, specialisten, garagisten en zelfs enkele importeurs. Alle werkzaamheden worden volledig in eigen beheer ontwikkeld, uitgevoerd, en uitgebreid getest in samenwerking met bedrijven in de automotive sector.
Digicar onderscheid zich van derden door de uitgebreide werkwijze om uw roetfilter problemen adequaat op te lossen. Of het nu gaat om verwijdering, revisie of reiniging in beide gevallen volgt Digicar onderstaande stappen:
- Altijd uitgebreid diagnose stellen voor –en achteraf.
- Altijd live-data meting op essentiële punten.
- Altijd uitgebreide controles op fysieke motoronderdelen.
- De beschikking over talloze referenties van particulier tot merkdealer met de geleverde kwaliteit in montage en maatwerk software onderscheiden wij ons!
Subaru roetfilter reinigen
Digicar Engineering maakt gebruik van de meest professionele en hoogwaardige methode van roetfilter reiniging in de markt. Door het toepassen van het meest volledige reinigingstraject inclusief uitgebreide diagnose -en rapportering bent u zeker van het beste resultaat.
Bij voltooiing van alle reinigingscyclussen worden druk -en beladingstesten uitgevoerd om voor u nauwkeurig het behaalde resultaat in kaart te brengen. Door het juist toepassen van deze techniek bent verzekerd van het beste resultaat, namelijk: Uw roetfilter weer zo goed als nieuw (90% tot 100%)!
Benieuwd naar ons uitgebreide 10-stappen reinigingsproces? Kijk dan snel op onze Roetfilter reinigen pagina of neem contact met ons op. Wij lichten graag onze unieke werkwijze telefonisch of per mail toe.
Bij Digicar bent u verzekerd van:
- Uitgebreid Diagnose meting voor -en achteraf.
- Live data meting op belangrijke punten.
- Uitgebreide checklist volgen op specifieke motor onderdelen.
- ECU software herprogrammeren, specifiek gericht op uw voertuig.
DPF uitprogrammeren en verwijderen
Roetfilter verwijderen van Subaru gebeurt met uiterste precisie, door vooraf uw specifieke wensen in kaart te brengen. Bij iedere modificatie wordt er een uitgebreide traject doorlopen:
- Uitgebreid Diagnose meting voor -en achteraf.
- Live data meting op belangrijke punten.
- Uitgebreide checklist volgen op specifieke motor onderdelen.
- (de)montage van het Roetfilter
- ECU software herprogrammeren, specifiek gericht op uw voertuig.
- Mede hierdoor zijn wij voor u instaat constant hoogste kwaliteit te leveren, wat volledig aansluit op uw behoeftes. Iedere roetfilter modificatie wordt per voertuig specifiek ontwikkeld.
Voordelen DPF Subaru verwijderen:
Roetfilter verwijderen voor Subaru heeft zich door de jaren heen meer dan bewezen. Met de beschikking over een ruim portfolio aan referenties, uiteenlopend van particulier tot merkdealer. Digicar kan u mede hierdoor verzekeren dat alle voorkomende DPF problemen van Subaru nooit meer terug zullen komen.
- Permanent verlost van alle Subaru roetfilter regeneratie / storingen.
- Geen storingslampje(s) meer.
- In vele gevallen zal het olie -en brandstof verbruik gunstiger uitvallen (gem. 1L/100km).*
- Mindere belasting van de turbo.
- Geen stijging -en verdunning van olie door overmatige regenereren.
- Verbeterde rijprestaties, door het beter ademen van de motor.
- Verlening van het onderhoudsinterval.
- DPF verwijderen en uitprogrammeren is vele malen goedkoper dan vervanging.
- Uniek in de markt: “Garantie op software zolang u de auto in bezit heeft”.
Doordat ECU software ontwikkeling in eigen beheer wordt ontwikkeld, is Digicar op het gebied van Roetfilter verwijderen in staat voor u een maatwerk oplossing te leveren. Het gehele roetfilter proces wordt in het motormanagement systeem herschreven. Vervolgens een fysieke aanpassing met de gebruikelijke (de)montage op het DPF Filter. Hiermee zijn alle voorkomende Subaru roetfilter problemen definitief verholpen.
Let op: Laat u ten alle tijden correct informeren betreft de mogelijkheden. Digicar biedt naast deze modificatie namelijk ook een optie tot hoogwaardig roetfilter reinigen of reviseren, in veel gevallen is uitprogrammeren dan niet noodzakelijk!
U kunt via ons contactformulier om advies vragen omtrent uw roetfilter problemen of om de mogelijkheden voor uw Subaru te bespreken. Wij willen tevens met plezier onze unieke werkwijze telefonisch nader toelichten, neem dan contact met ons op 0314-362525.
Waarom Digicar?
- Garantie op onze software zolang u de auto rijdt!
- Ontwikkeling volledig in beheer
- Maatwerk - we houden graag rekening met uw persoonlijke wensen
- Eigen dealernetwerk +40 dealers wereldwijd
- Uniek diagnosetraject rondom onze werkzaamheden
- Sinds 2004 gespecialiseerd in unieke softwarediensten
Reviews
-
De mannen hebben weeral topwerk geleverd voor een goede prijs.
Lees meer -
Afgelopen december mijn Audi A3 1.5 TFSI uit 2018 onder handen laten nemen door Digicar. Ik heb verschillende modificaties uit laten voeren aan de aut ...
Lees meer -
Nadat het motorstoring lampje ging branden, bij de dealer geconstateerd, dat mijn roetfilter vol zit, ze hebben hem via de computer proberen te regene ...
Lees meer -
Eind september 2021 mijn Audi A3 e-tron laten chiptunen. En gelijktijdig een aanpassing aan DSG.bak laten doen. En na een kleine 4 uur wachten: Een on ...
Lees meer