Reviews
-
Ik vind het wel even leuk om te melden dat de beide Renaults van ons erg fijn lopen naar aanleiding van jullie programmering!
Lees meer
De Trafic is niet meer terug te herkennen, trekt enorm goed en loopt mooi soepel. Ik ben ( eenmalig) bij 167 km/h (tomtom) en 3500tpm op de snelweg in Duitsland maar opgehouden, maar er was duidelijk nog wat over.
Met de Master heb ik zelf niet meer gereden, maar mijn broer merkte wel degelijk verschil, iets minder inkomend als bij de Trafic maar wel effectief. Het gewichtsverschil zal daar ook aan bijdragen.
Al met al een merkbaar goed resultaat!
Succes en nogmaals bedankt.
-
Met de tuning ben ik zeer tevreden, acceleratie en koppel zijn sterk verbeterd, echt super had ik veel eerder moeten doen ...!
Lees meer -
De software modificatie is goed gegaan, het gaspeadaal probleem is niet meer terug gekomen. Daaarbij Chiptuning uitgevoerd. Ik kan alleen zeggen:
Lees meer
Wat rijdt het heerlijk, loopt mooi vlot door de toeren. Prachtig! -
De modificatie van de mercedes 300TD is goed bevallen. Vooraf en tijdens de modificatie duidelijke uitleg gehad waarbij alle vragen deskundig zijn bea ntwoord. Na de modificatie merkbaar verschil in het niet meer direct terugschakelen van de automaat maar in dezelfde versnelling, vanwege het verhoogde koppel, kunnen accelereren.
Lees meer
Koen -
Het is geweldig. Ik heb hem even opengetrokken op de autobahn&230 is geen probleem. Hij trekt als een leeuw. Onze vrienden zijn zeer tevreden. Wie wee t& Jullie hebben een geweldig bedrijf
Lees meer
Gr Jack
-
Heb een aantal mensen jullie adres gegeven, ook zij hebben interesse. Mij bevalt het absoluut super . In alle versnellingen over het hele toeren gebie d, soepel en krachtig, echt een merkbaar verschil in alle opzichten. De 6e versnelling was meer een overdrive maar zelfs deze werkt nu als een echte versnelling, je vergeet soms gewoon terug te schakelen. Mij heb je overtuigd en zal jullie aanbevelen.
Lees meer
Tevens zeer te spreken over de uitstekende service en uitleg, zo zie je het weinig meer tegenwoordig.
Groet, Marcel
-
Goede dag Heren van Digicar.
Lees meer
Na eerst een uitgebreide en verhelderende voorlichting van jullie kant toch de stap gemaakt om de auto te laten tunen. I k moet zeggen het resultaat is geweldig! De trekkracht was al goed maar deze is nu echt super en het houdt niet op. Ook het verbruik van 1 op 13,5 bij een rit van ruim 800 km duitse autobahn valt mij niet tegen. Ik ben van plan om met deze auto nog een hele poos te blijven rijden.
Maar 1 ding staat al wel vast. Met de volgende auto kom ik zeker weer langs.
-
Na meer dan een jaar na de chiptuning bij Digicar leek het mij wel tijd worden voor een reactie.
Lees meer
Het is echt een wereld van verschil voor en na het tunen, de auto pakt veel beter op in elk toerenbereik en in elke versnelling (zelfs in de 5!!). Hij had het ook wel nodig, want standaard is de auto niet traag, maar echt fel was hij ook niet. Ook is het verbruik gedaald van ongeveer 1 op 10 naar 1 op 12 (snelweg zelfs 1 op 15!) Dat is natuurlijk ook altijd mooi meegenomen. De topsnelheid is ook met ca. 15 km/uur gestegen. Op advies ben ik overgestapt van super 95 benzine naar superplus 98, ook dit heeft weer positieve invloed op de auto, hij loopt nog soepeler, feller en verbruikt nog minder. Na het tunen meteen op vakantie gegaan naar Oostenrijk en op de Autobahn geen enkel probleem gehad om met de snelle jongens mee te komen, en zoals gezegd nu een jaar verder loopt de auto nog steeds als een zonnetje.
Dit is al de 3e auto die ik bij Digicar heb laten chippen en of verlagen en het zal zeker niet de laatste zijn!! Ook hebben zij bij mijn vader een storing op kunnen sporen waar de Audi-dealer niet uit kwam en wat inmiddels is vervangen en ook deze auto loopt weer super!
Bedankt jongens! (ook namens mijn vader J)
Grtn, Arvid
-
hallo ik ben Ronald. Ik heb mijn Opel Astra ongeveer 4,5 jaar geleden laten Chip-tunnig. 2.0 DI automaat 82 pk naar 107 pk en 185 nm naar 235 nm. Moe t heel eerlijk zeggen dat ik het in eerste instantie voor de lol heb gedaan.
Lees meer
Hij was er inderdaad beter van gaan rijden en schakelen verbruik voor het chippen 1:14 nu gemiddeld 1:18 in de winter met standkachel 1:16. Ik heb in tussen een trekhaak en een caravan en dat gaat geweldig hij sleurt de caravan van bouwjaar 1991 (B 2.20m H 2.54m L 6.30m) gewicht ongeveer van 1200kg. Met een glimlach mee, het verbruik is dan tussen de 1:12 / 1:14.
Het bekende olie verbruik van dit blok is aanzienlijk minder geworden voor het chippen 1 liter op 1000km nu een halve liter op de 10000. dus door dat die zuiniger is geworden met de brandstof en olie binnen 1 jaar de kosten terug verdient.
-
Eind april getuned. fantastisch resultaat. trekt veel beter. inhalen , ook bij klimmen geen probleem.
Lees meer -
Nu eens niet metten de vraag om meer PK’s maar een hardnekkig probleem met de generatie dieselmotoren welke door Volvo , Ford en Peugeot worden gebrui kt.Ik heb in het afgelopen jaar al heel wat ellende gehad met het regeneratieproces van deze motor die in mijn Volvo ligt. Ik heb er een dikke duizend euro aan uitgegeven aan verschillende mogelijkheden om het probleem op te laten lossen, maar helaas. Ook de volgende mogelijke oplossing zou weer bijna 1000€ gaan kosten maar ook daarbij niet de zekerheid dat daarmee de klachten verdwijnen. Ook op internet zie je wel eens mogelijkheden maar geen concrete omschrijving van probleem en remedie. Op de website van Digicar vond ik de oplossing maar was aanvankelijk voor Campers en vrachtwagens. Met de navraag of ook het r
Lees meer
egeneratieproces van de Volvo 2.0 liter diesel gedaan kon worden werd ik later terug gebeld dat men hun know how graag op mijn auto wilde loslaten.
Ze hebben de software van de Volvo V50 herschreven en het regeneratieproces eruit gelaten. Verder hebben ze het roetfilter professioneel verwijderd en keurig dicht gelast. Ze hebben wel alle sensoren en zo laten zitten maar die hebben verder geen functie meer. Tevens werden de prestaties van de motor opgeschroefd naar een 164PK. Upgraden kon ik gezien de werkzaamheden voor een sterk gereduceerd tarief meenemen in het totaalpakket dus dat deed ik graag voor die paar centen. Nadat een paar dagen later de olie was ververst kon ik de auto eens voorzichtig vragen om zijn nieuwe setup en prestaties.
Wat een verandering. Ik geniet zichtbaar van de dynamische souplesse die zich in de rijeigenschappen van mijn auto manifesteren maar geniet nog meer van de boordcomputer die nu een mooi verbruik laat zien van gemiddeld 5L/100km in plaats van 8L /100km
-
Vorige maand heeft Digicar mijn auto getuned en het roetfilter verwijderd. Digicar zit in een mooi pand en mensen komen vriendelijk en deskundig ov er. Eerst over het roetfilter. Ik reed inmiddels al 10.000 kilometer met de melding dat mijn roetfilter moest worden vervangen. Overigens liep de motor prima en had ik verder geen storingen maar de de caravan-vakantie op komst wilde ik het toch maar geregeld hebben. Digicar heeft het filter leeggehaald en de software aangepast waardoor hij niet meer regenereert. Dit hebben ze zeer netjes gedaan. Het filter zat behoorlijk vast en alle bouten moesten worden afgeslepen. Het lassen gebeurt aan de bovenkant van het filter, dus na montage zie je hier niks van terug. Alles netjes gemonteerd met nieuwe bouten.Wat merk je ervan? Volgens mij niks. Ik was bang dat de auto zou gaan roeten maar je ziet er niks van. Het enige verschil is dat de uitlaat nu zwart is van binnen en dat je de uitlaatgassen soms kunt ruiken als je naast de auto staat.
Lees meer
Chiptunen. De monteur ging eerst een stukje rijden en merkte dat de motor, vooral tussen de 2500 en 3000 RPM, niet gelijkmatig versnelde. Het vermoeden was dat het aan de luchtmassa meter lag. Ik ben vooraf gewaarschuwd dat dit ik dit beter zou gaan merken als de auto getuned zou worden.;Wat merk ik ervan? Het turbo gat is kleiner en de motor pakt bij een lager toerental op. Daarnaast is de motor over het het toerenbereik sterker en hij trekt nu ook boven de 4000 RPM goed door. Aandachtspunt is wel dat de dealer bij storingen altijd verbinding maakt met BMW Duitsland en dat de kans bestaat dat zij de tuning weer overschrijven. Ik heb de luchtmassa meter daarom zonder diagnose laten vervangen. Helaas zonder resultaat. Tussen de 2500 en 3000 voel ik nog steeds een soort zaagtand beweging in de vermogensopbouw. Waarschijnlijk ligt het dus aan het regelgedeelte van de turbo. Een duur grapje en de auto rijdt verder prima dus... De afgelopen 3 weken ben ik met de caravan naar Frankrijk geweest. Ook dan is het duidelijk merkbaar dat je over meer vermogen beschikt. Al met al ben ik tevreden over het resultaat en positief over Digicar.