Naar inhoud

Review

De auto werd ' bevrijd' van het beklemmende DPF filter en de boordcomputer werd aangepast op de verandering.

Nu, 10.000 km verder stel ik het volgende vast: het vermogen van de moter wordt nu niet meer gebruikt om door een filter te blazen, maar om de wielen te laten draaien. verbruik van 7,6/100 naar 6,2/100 bij gelijkblijvende rijstijl.

Bij continue 110 kmpu blijkt 5,5/100 mogelijk.rijden op 1800 rpm is gewoon mogelijk geen hinderlijke regeneraties waardoor je verplicht wordt op 2000 rpm en 50 kmpu te rijden. Even een sommetje: winst 1,4 liter per 100 km140 liter per 10.000 km bijna € 200 winst na 10.000 km.
Gemiddeld rij ik 60.000 km p jaar.
€ 1.200 minder aan brandstof.

Met vr gr
Ton van den H.



Bekijk alle reviews

Cookie-instellingen

Digicar maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij uw toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Meer informatie.

Accepteren Weigeren